
-
Πρώην Αμερικανικό GREEN BAY PG 101
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΛΟΙΟΥ
Μέγιστο μήκος: 50,13 μ
Μέγιστο πλάτος: 7,3 μ
Μέγιστο βύθισμα: 2,8 μ
Εκτόπισμα: 265 τόνοι
Μέγιστη ταχύτητα: 21,5 κόμβοι
Μέγιστη ακτίνα ενεργείας με μέγιστη ταχύτητα : 1287 ν.μ.
Ενδιαιτήσεις: 32 άτομα
Κύριες Μηχανές: Δύο MTU Diesel 12V396 TE 94 2X2216 HP
Γεννήτριες ισχύος: Δύο IVECO-8210M 22 6V MARELLI- M7B M250, με ισχύ 2X100 Kwatt
RHIB: Μία Barracuda 4,2 μ, με 25 ΗΡΟΠΛΙΣΜΟΣ
Πυροβόλο BOFFORS 40MML-70 BREDA
Πυροβόλο BOFFORS 40MML-70
2 BROWNING 0.50 in (12.7 mm)
K/B STINGER
ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ
Ραντάρ Ναυτιλίας DECCA BRIDGEMASTER-II 252/6
Ραντάρ Ναυτιλίας DECCA 1690ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ
ΙFF/AN/APX-72
4 τριπλές μονάδες εκτόξευσης αναλωσίμων αντιμέτρων WEGMANN
ΠΛΗΡΩΜΑ
Αξιωματικοί: 6
Υπαξιωματικοί: 26
Nαυπηγήθηκε το 1968 στα ναυπηγεία Petersen του Wiscoin των ΗΠΑ και εντάχθηκε στον αμερικάνικο στόλο το 1969. Παραχωρήθηκε στη χώρα μας στο πλαίσιο της στρατιωτικής βοήθειας και η ύψωση της Ελληνικής Σημαίας έγινε στις 18 Ιουνίου 1991. Του ίδιου τύπου: ΟΡΜΗ. -
ΙΣΤΟΡΙΚΟ
Το πλοίο ναυπηγήθηκε στις Η.Π.Α. (Peterson, Wisconsin), ανήκει στην κλάση περιπολικών ASHEVILLE και εντάχθηκε στο Αμερικανικό Πολεμικό Ναυτικό (U.S.N.) την 5η Δεκεμβρίου 1969 με το όνομα USS GREEN BAY (ΡG-101). Συμμετείχε στην αμφίβια δύναμη του στόλου του Ατλαντικού έως το 1975, οπότε και τέθηκε εκτός ενέργειας. Παραχωρήθηκε στο Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό (Π.Ν.) τον Οκτώβριο του 1989.
Η Ελληνική σημαία υψώθηκε στο πλοίο την 21η Φεβρουαρίου1990, του δόθηκε το όνομα Κ/Φ ΤΟΛΜΗ με πλευρικό αριθμό P-229 και εντάχθηκε στην Διοίκηση Ταχέων Σκαφών (Δ.Τ.Σ.). Από την 1η Νοεμβρίου 2002 το πλοίο ανήκει στην Διοίκηση Κανονιοφόρων (Δ.Κ/Φ) του Αρχηγείου Στόλου και έχει μόνιμη έδρα στον Ναύσταθμο Σαλαμίνας. Σε όλη τη διάρκεια της συμμετοχής του στον Ελληνικό Στόλο, το πλοίο επιχειρεί εκτελώντας περιπολίες επιτήρησης των θαλασσίων συνόρων, στο Ανατολικό Αιγαίο.
-
ΒΑΘΜΟΣ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΑΠΟ ΕΩΣ ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Δ. KΟΥΡΚΟΥΛΗΣ 21/02/1990 01/08/1991 ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ A. ΧΑΛΔΕΟΣ 02/08/1991 27/06/1992 ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ A. ΞΕΝΑΚΗΣ 28/06/1992 07/07/1993 ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Π. ΚΥΡΑΓΓΕΛΟΣ 08/07/1993 08/07/1994 ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Χ. ΔΗΜΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ 09/07/1994 02/01/1996 ΥΠΟΠΛΟΙΑΡΧΟΣ Β. ΤΣΙΟΥΤΣΙΑΣ 03/01/1996 26/06/1996 ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Β. ΤΣΙΟΥΤΣΙΑΣ 27/06/1996 25/09/1997 ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Α. ΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ 26/09/1997 23/06/1999 ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Ν. ΦΩΣΚΟΛΟΣ 24/06/1999 15/01/2001 ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Δ. ΣΠΑΗΣ 16/01/2001 06/02/2002 ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Ν. Ε. ΜΠΑΔΡΑΣ 07/02/2002 27/07/2003 ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Ι. ΚΑΚΑΒΑΣ 28/07/2003 08/09/2004 ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Α. ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ 09/09/2004 01/09/2005 ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Μ. ΧΑΤΖΕΛΗΣ 02/09/2005 20/08/2006 ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Ν. ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟΣ 21/08/2006 13/08/2008 ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Θ. ΝΤΕΝΤΟΠΟΥΛΟΣ 14/08/2008 05/08/2009 ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Σ. ΚΑΤΣΟΥΡΑΣ 06/08/2009 08/08/2010 ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Ι. ΤΡΑΚΑΔΑΣ 09/08/2010 11/08/2011 ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Ν. ΚΟΚΛΩΝΗΣ 12/08/2011 18/08/2013 ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Γ. ΔΕΜΕΝΤΗΣ 19/08/2013 13/08/2014 ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Κ. ΞΕΝΟΣ 14/08/2014 02/08/2015 ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Β. ΠΑΠΠΑΣ 03/08/2015 16/06/2016 ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Κ. ΨΑΛΙΔΑΣ 17/06/2016 21/12/2017 ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Σ. ΓΚΙΟΚΑΣ 22/12/2017 20/02/2019 ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Π. ΚΡΟΥΓΙΟΣ 21/02/2019 02/02/2020 ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Ε. Δ. ΚΑΤΣΑΟΥΝΗΣ 03/02/2020 - -
-
Η ναυπήγηση του πλοίου έγινε στο ναυπηγείο "BOSTON NAVAL SHIPYARD - PETERSEN BUILDERS INC"στο SURGEON BAY της πολιτείας WISCONCIN των Η.Π.Α. Η καθέλκυση του έγινε την 14η Ιουνίου 1969 και η ένταξη του στο Πολεμικό Ναυτικό των Η.Π.Α. την 5η Δεκεμβρίου 1969. Ονομάστηκε "USS GREEN BAY"προς τιμήν της ομώνυμης πόλης του WISCONCIN και του εδόθη ο πλευρικός αριθμός " ΡG - 101". Το πλοίο είναι το έβδομο της κλάσεως "TACOMA" ή "ASHEVILLE" (ΡG - 92). Εώς το έτος 1975 το πλοίο άνηκε στην αμφίβια δύναμη του Ατλαντικού στόλου των Η.Π.Α. στην μονάδα του "Coastal River Squadron Two". Το έτος 1975 ετέθη εκτός ενεργείας από το Ναυτικό των Η.Π.Α. και παρέμεινε σε αυτή την κατάσταση στο PORTSMOUTH της πολιτείας VIRGINIA μέχρι της παραχωρήσεώς του στο Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό. Το πλοίο παρεχωρήθη στο Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό τον Οκτώβριο του 1989 και μετεφέρθη στην Ελλάδα επί του Ολλανδικού πλωτού πλοίου "SUPER SERVANT" την 20η Νοεμβρίου 1989. Την 21ην Φεβρουαρίου 1990 υψωθεί η Ελληνική σημαία στο πλοίο ενώ αυτό ευρίσκετο στο "SYNCHRO LIFT" του Ναυστάθμου Σαλαμίνας. Του εδόθη το όνομα "Κ/Φ ΤΟΛΜΗ" και ο πλευρικός αριθμός Ρ-229. Από 23 ΜΑΡΤΙΟΥ 1990 εώς 20 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1991 έγιναν εργασίες ΜΑΚ/Ένεργοποιήσεως και εκσυγχρονισμού του στον Ναύσταθμο Σαλαμίνας. Από 23 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1995 εκτελέστηκε μετασκευή προωστηρίου σκεύους από ιδιωτικό φορέα στο 'SYNCHRO LIFT' του Ναυστάθμου Σαλαμίνας.