Κ/Φ Ελευθερία (Ρ-64)

Τύπου THETIS 420

 
Κ/Φ Ελευθερία (Ρ-64)

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΛΟΙΟΥ

  • Μέγιστο μήκος: 68,78 μ
  • Μέγιστο πλάτος: 8,2
  • Μέγιστο βύθισμα: 2,7 μ
  • Εκτόπισμα: 763 τόνοι
  • Μέγιστη ταχύτητα: 20 κόμβοι
  • Μέγιστη ακτίνα ενεργείας: 2760 ν.μ'' με 15 Kts
  • Ενδιαιτήσεις: 71 άτομα
  • Κύριες Μηχανές: Δύο DIESEL τύπου ΜΑΝ V 8 V TURBO 2 x 3500 HP
  • Γεννήτριες ισχύος: Tέσσερις IVECO , με ισχύ 4 X 150 Kwatt


''ΘΕΛΕΙ ΑΡΕΤΗ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ''

 

ΟΠΛΙΣΜΟΣ

2 δίδυμα BOFFORS BREDA (40mm)/L 70
2 RHEIMENTALL 20mm
3 K/B STINGER
30 ΝΑΡΚΕΣ MK 6
Κατευθυντήρας OGR-7/2


ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ

BridgeMaster 252/6 NAVRAD
RAYTHEON 1225 NAVRAD

 

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ

ESM / DR 874
CHAFFS /WEGMANN (4X3)
A/Y ΠΟΛΕΜΟΣ

ΚΡΟΤΑΛΑ Τ-ΜΚ6 FANFARE


ΠΛΗΡΩΜΑ

Αξιωματικοί: 7

Υπαξιωματικοί: 50

Ναύτες: 1

 

ΘΥΡΕΟΣ Κ/Φ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 

Ο θυρεός του Κ/Φ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ απεικονίζει χιαστί ένα κανόνι, της Επαναστάσεως του 1821 με ένα ξίφος. Στην τομή του κανονιού και του ξίφους απεικονίζεται η άγκυρα, σύμβολο του Π.Ν. και η Ελληνική Σημαία. Η σύνθεση περιβάλλεται από δάφνινο στεφάνι. Στο άνω μέρος του θυρεού αναγράφεται το όνομα του πλοίου ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.

Κ/Φ Ελευθερία (Ρ-64)

 

ΙΣΤΟΡΙΚΟ

Η Κ/Φ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ (Ρ-64) είναι το πρώην PCE TPITON ( P -6055) του Ομοσπονδιακού Δημοκρατικού Γερμανικού Ναυτικού. Είναι το τέταρτο στη σειρά από τα πέντε πλοία τύπου THETIS που κατασκεύασε το Γερμανικό Ναυτικό. Ναυπηγήθηκε από την ROLAND WERFT στη Βρέμη της Δυτ. Γερμανίας.

Καθελκύστηκε την 5-8-1961 και εντάχθηκε στο Γερμανικό Ναυτικό στις 10-11-1962, Παραδόθηκε στο Πολεμικό Ναυτικό στις 7-9-92 στον Ναύσταθμο Σούδας στα πλαίσια της Γερμανικής αμυντικής βοήθειας ΝΑΤΟ προς την Ελλάδα. Η παραλαβή του πλοίου και η ύψωση της Ελληνικής Σημαίας έγινε την 7 η Σεπτεμβρίου 1992 στο Ναύσταθμο Κρήτης. Εντάχθηκε στην Διοίκηση Αντιτορπιλικών την 30-4-93 .

 

 
 
  1. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
  2. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ